Refund policy
Objednali jste si produkt, který nesplnil Vaše představy? Máte raději vše na milimetr přesné a ruční zpracování prostě není úplně podle Vašeho gusta?
Nebojte, všechny problémy mají své řešení.
Vrácení zboží
1. Vyplňte reklamační formulář
Reklamační formulář vám dorazil s fakturou společně na váš e-mail. Pokud ho momentálně nemůžete dohledat, stáhnout si ho můžete zde. Tento formulář nezapomeňte přiložit do balíčku, který nám budete posílat.
2. Pečlivě zabalte produkt
Produkt pečlivě zabalte do původní krabice. Důležité je, aby byl ochráněn proti dalšímu poškození. Skvěle poslouží noviny nebo papír od květin. Pro křehčí produkty doporučujeme bublinkovou fólii či molitan.
Balíček musí obsahovat:
- vrácený produkt
- vyplněný reklamační formulář
- výplňový materiál, který zabraňuje dalšímu poškození
3. Doručte balíček zpět k nám
Zásilkovna
Na webu Zásilkovny si zvolte pobočku, na kterou zásilku o maximální hmotnosti 10 kg donesete a při předání uveďte kód 97628290 – díky němu nebude účtován za balíček žádný poplatek.
Česká pošta
Službou Balík do ruky pošlete vaši zásilku na adresu:
RB Harmonia Vini s.r.o.
Pátek 3
290 01
4. Vyčkejte na vrácení peněz
Na vyřízení vrácení máme 14 dnů. Během těch vám pošleme peníze zpět na účet, který jste uvedli v reklamačním formuláři.
Reklamace
1. Ozvěte se nám a zdokumentujte vady zboží
Pošlete nám mail na shop@annainthejungle.cz a do předmětu uveďte Reklamace + číslo vaší objednávky”.
Do emailu napište či přiložte:
- Popis poškození. Stručně nám popište, jaký je problém. Popis poškození pomůže k urychlení vaší reklamace.
- Fotky dané vady. Pokud vadu správně nafotíte, opět nám to pomůže k urychlení vyřízení vaší reklamace. Produkt vyfoťte jak z dálky, tak detailně v místě poškození. U nového zboží také vyfoťte jeho krabici i výplň balíku.
Pokud vám přijde poškozený balíček již od dopravce, nebojte se balíček převzít. Stačí si nafotit fotky celého poškozeného balíčku a sepsat škodní list s přepravcem. Díky tomu bude celá reklamace probíhat rychleji.
2. Počkejte na vyjádření a navržení dalšího postupu
Do 5 pracovních dnů se vám ozveme s dalšími detaily ohledně vaší reklamace a možnostech svozu. Také se domluvíte, jestli chcete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze na účet.